19 March 2010

Ladang Anggur di Negeri Kedah

Baru2 ni aku dapat email...ttg ladang anggur Tasek Beris di Kedah...tertarik aku dengan email ni...di Kedah ada ladang anggur...??? aku dah lama dok Kedah tp xpenah tahu pun...hehehe...email tu aku dah foward kat hubby & ajak dia p melawat ladang tuh...nti ada masa aku akan terjah ladang anggur ni...ada kawan2 yg pernah tahu @ yg dah pernah p tak..??? (klik gmbr tu utk lihat dgn lebih jelas ye..) Ladang Anggur Tasek Beris, Kedah

7 comments:

♥Azie♥ said...

TASIK BERIS TANG MANA TUE HAJAR...KAT AREA ALOR SETAR KER?KLU P JGN LUPA BELI ANGGUR KAT AZIE YER

Ena said...

bestnyer buah anggur.. sedap..

~Siti Hajar~ said...

azie:-
kalu ikut info kat email tu, tempatnye kat kg temas, sik.

nti klu hjr p hjr beli anggur kat zie, pastu kurier p sg buluh okeh..hehehe

Ena:-

a'ah ena sedapkan buah anggur..mai la kedah

Siti said...

hehehe..siti suka anggur..leh kirim beli tak? hehehe

~Siti Hajar~ said...

Siti:-
blh aja kalu nak kirim...nti hjr kurier kat azie sekali dgn siti okeh..

~Ifa~ said...

heheeh x taw plak ada ldg anggur kt kedah nie.bagus gak kan leh p lawat nti dpr beli anggur fresh dr ladang lg

HaslahHashim said...

salam,
saya pun minat jugak nak tanam anggur ni. Dah check dah,kat sini tak jual anak pokok anggur.nak tak nak, kena pi perlis nun...:(